تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 - 17:41
کد خبر : 12334

عضو شورای اسلامی شهررشت : جوانان تحصیل‌کرده و بیکار رشت در شرایط روحی نامناسب هستند

عضو شورای اسلامی شهررشت : جوانان تحصیل‌کرده و بیکار رشت در شرایط روحی نامناسب هستند

جارستان-عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه معیشت و اشتغال بزرگ‌ترین دغدغه شهروندان رشتی است، گفت: جوانان تحصیل‌کرده و بیکار رشت در شرایط روحی نامناسب هستند. محمدحسین واثق کارگرنیا  در رشت با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر رشت روزهای سه‌شنبه هر هفته در صحن شورای شهر برنامه دیدار با شهروندان به منظور رفع

جارستان-عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه معیشت و اشتغال بزرگ‌ترین دغدغه شهروندان رشتی است، گفت: جوانان تحصیل‌کرده و بیکار رشت در شرایط روحی نامناسب هستند.

محمدحسین واثق کارگرنیا  در رشت با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر رشت روزهای سه‌شنبه هر هفته در
صحن شورای شهر برنامه دیدار با شهروندان به منظور رفع مشکلات و سؤالات آنها پیرامون مباحث مختلف شهری را دارند، اظهار کرد: در روزهای دیدار مردمی شهروندان بیشتر به دلایلی از جمله مشکلات معیشتی و اشتغال مراجعه می‌کنند.

وی حجم انبوه مشکلات مردم را از موارد مهم دانست و تصریح کرد: گاهی برخی از این مشکلات خارج از حیطه اختیارات شورای شهر بوده و جوانان تحصیل‌کرده به دلیل بیکاری در شرایط روحی و مالی نامناسبی بسر می‌برند و باید برای اشتغال جوانان فکر اساسی شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تخلفات ساختمانی را دلیل دیگر مراجعات مردمی دانست و تصریح کرد: تخلفات ساختمانی، تخریب بنا و … از دیگر دلایل مراجعه شهروندان رشتی به اعضای شورا است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با جذب سرمایه‌گذاران به منظور مشارکت در پروژه‌هایی از جمله تالاب عینک رشت شرایط اشتغال و فضای کسب وکار در رشت افزایش پیدا کند، یادآور شد: شرایط مشارکت و جذب سرمایه‌گذار باید تسهیل شود و برای این کار باید برخی از بروکراسی‌ها را با رعایت موازین قانونی حذف و شرایط حضور و همکاری برای سرمایه‌گذاران را آسان کرد.

خبرنگار فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.